Autor

Polon

29-04-2015 20:12

Tytuł:

Olek OM4 Ti, Zuiko 85/2 Fujichrome Provia 100F Fuji Hunt Chrome E6 Coolscan

Komentarze

Jamalski

Jamalski

jarek napisał(a):
To akurat wyjątkowo prostackie jest.
kawaler ?

10 lat temu
jarek

jarek

Jamalski napisał:
wyrzuć żone, potem wifi
oszcędzisz papier i ołówek


To akurat wyjątkowo prostackie jest.

10 lat temu
Jamalski

Jamalski

wyrzuć żone, potem wifi
oszcędzisz papier i ołówek

10 lat temu
Polon

Polon

Tak jest Janku, dlatego wspomniałem, że efekt działania pola w tym zakresie częstotliwości o tak małym natężęniu jest trudny do przewidzenia i pomiaru w przypadku organizmów żywych. Na tym żerują obecnie.
Natomiast jego oddziaływanie z ciekłą materią (organizmem) jest bezdyskusyjne.
To można oszacować, trzeba wziąć ołówek do ręki, kartkę papieru, książkę jak sie nie pamięta wzorów i dalej. Postaram się to zrobić. Nie wiem kiedy, ale muszę. Bez wyników, Żona nie pozwoli mi wyrzucić wifi z domu

10 lat temu
Janeq-2010

Janeq-2010

Polon napisał(a):
[ciach...]


Olku, weź pod uwagę różnicę mocy mikrofalówki i domowego routera WiFi, jak również różnicę odległości. Nikt przecież na WiFi'u nie siedzi, a w mikrofalówce odległość od wyjścia magnetronu to kilkanaście cm.

10 lat temu
implicite

implicite

Denaturacja podbija walory tego zdjęcia. Piękny kadr.

10 lat temu
Polon

Polon

Tak Janku, masz rację. Jednak pole elektromagnetyczne o częstości 50 Hz, nawet to o dużym natężeniu wody w szklance nie zagrzeje. To o częstotliwości 2.4 GHz tak. Kuchenka mikrofalowa jest specjalnie "ustawiona" na rozpierniczanie struktury stanów rotacyjnych molekuł wody, aby ogrzać dane medium. Router wifi także modyfikuje rozkład rotacyjnych stopni swobody w Twoim ciele.

10 lat temu
Janeq-2010

Janeq-2010

Polon napisał(a):
przemyślałem sobie że wifi to koszmarne częstotliwości, prawie jak kuchenka mikrofalowa.


WiFi pracuje w paśmie ISM 2.4GHz podobnie jak i mikrofalówki. Jednak natężenie pola WiFi jest minimalne. Inaczej na WiFi gotowalibyśmy jajka, smażyli rybki, etc.

Chcecie pole o dużym natężeniu - proszę: linie wysokiego napięcia 400-900kV
To nic, że to tylko 50Hz - natężenie pola zależy od napięcia i odległości.

10 lat temu
Polon

Polon

Masz rację Damian, ekspozycja elektromagnetyczna w miastach jest dziś fatalnie wysoka. Jednak o ile skutni nadajników wysokiej mocy np. GSM dają się łatwo oszacować, wpływ promieniowania elektromagnetycznego o niższych natężeniach pola już taki oczywisty nie jest.


espresso, w pełni rozumiem Twoje objawy. Sam właśnie niedawno dopiero przemyślałem sobie że wifi to koszmarne częstotliwości, prawie jak kuchenka mikrofalowa. W najbliższym czasie zamierzam to usunąc z domu. Muszę tylko do tego przekonać Żonę i Jej telefon

10 lat temu
espresso

espresso

Jakiś czas temu przerzucałem spor danych na dyskach zew po Wi-Fi. Modem stał na parapecie, ok 1m od mojego biurka. Siedziałem przy nim przez dwa dni non stop. Miałem fatalne samopoczucie. Wróciło do normy po wyłączeniu WiFi.

10 lat temu
dziiikk

dziiikk

Zabierz im smartfony, tablety, konsole i laptopy to będą chrapały o 19:30 jak dawniej. A tak na poważnie to teraz jesteśmy w polu magnetycznym milionów komórek, nadajników i wielu innych urządzeń. Bardzo ciekawe jaki to ma rzeczywisty wpływ na nasze życie i zdrowie.

10 lat temu
Polon

Polon

Dziękuję


Odkąd zacząłem na noc wyłączać wifi dzieci znacznie lepiej śpią. Eksperyment już trwa 10 dni. Ma ktoś może podobne obserwacje?

Edit: dzieci mają dwa i pół oraz rok, także nie o surfowanie tu chodzi

10 lat temu
Dreak

Dreak

bardzo przyjemne

10 lat temu
dzemski

dzemski

bardzo mi się podoba

10 lat temu
Polon

Polon

jarek napisał(a):
To w promieniowaniu Hawkinga?


Hawking w grudniu dostał jakieś nowe narzędzia komunikacyjne podłączone do jego sensora w policzku, także może opowie coś nowego o promieniowaniu czarnych dziur
wkrótce Z eksperymentalnego punktu widzenia to dramat. Tło mikrofalowego promieniowania kosmicznego jest za silne aby tu cokolwiek udowodnić

10 lat temu
Polon

Polon

Dziękuję bardzo za opinie.


marian napisał(a):
fiolet okiem odbieram


Tak spada temperatura barwowa po zmierzchu... Provia 100F precyzyjnie oddaje kolory gdzieś do około pół minuty, a tutaj naświetlałem może 10 sekund, także byłem
jeszcze w bezpiecznym regionie. Materiał jest według mnie prawidłowo wywołany

10 lat temu
dziiikk

dziiikk

Przyjemne.

10 lat temu
wosk

wosk

marian napisał(a):
fiolet okiem odbieram

Pewnie głow(ic)ę mam rozstrojoną. Nie mam tak ścisłego umysłu jak Autor

10 lat temu
Marian

Marian

fiolet okiem odbieram

10 lat temu
wosk

wosk

Bardzo estetyczne. PS: Tu mi magenta nie przeszkadza

10 lat temu
Foto

Foto

Rozbrajające są te Twoje niektóre slajdy.

10 lat temu
jarek

jarek

To w promieniowaniu Hawkinga?

10 lat temu
czmielek

czmielek

ślicznie.

10 lat temu
Polon

Polon

Nie Macieju, ten jest niewykadrowany, prosto ze skanera. Mam jeszcze jeden diapozytyw, identyczny, tylko +1EV na wszelki wypadek

10 lat temu
StaryMaciej

StaryMaciej

Bardzo ładny kadr, czy nie dałeś wcześniej nieco szerszego?

10 lat temu
DAAD

DAAD

W ramki i na ścianę, podoba się.

10 lat temu